Правові консультації можна отримати жестовою мовою

З листопада минулого року особи з вадами слуху отримали можливість звернутися до контактного центру системи надання безоплатної правової допомоги номером 0 800 213 103 та отримати консультації та роз’яснення з правових питань. Для цього потрібно встановити на планшеті спеціальний додаток – перекладач жестової мови ConnectPRO.«Особи з інвалідністю становлять значну частину клієнтів системи БПД. Майже кожне п’яте звернення за вторинною правовою допомогою надійшло саме від цієї категорії громадян. З них понад 2 тисячі осіб мали вади слуху», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Більшість питань, з якими звертались люди з вадами слуху, стосувалися їх соціального захисту, призначення соціальної допомоги, пільг, субсидій та інших виплат, забезпечення їх житлових, земельних, трудових та спадкових прав.

Але правової допомоги потребує набагато більше людей з інвалідністю зі слуху. На обліку в «Українському товаристві глухих» перебувають близько 50 тис. осіб з порушенням слуху. За даними World Health Organization, в Україні проживають 2,1 млн людей з порушенням слуху.

Тому один із важливих пріоритетів роботи системи БПД – спрощення доступу людей з інвалідністю до правової допомоги. У грудні минулого року Координаційний центр з надання правової допомоги, Всеукраїнська громадська організація інвалідів «Українське товариство глухих» та ТОВ «Технології для людей» підписали меморандум про співпрацю.

Один із напрямів – впровадження сучасних інформаційних технологій задля спрощення доступу осіб з інвалідністю зі слуху до отримання безоплатної правової допомоги, особливо молодшого віку, є активними користувачами IT-технологій. Інтернет, мобільні додатки, можливість спілкуватися по відеочату – все це створює можливості для повної реалізації своїх прав людьми з порушеннями слуху.

За допомогою встановленого на планшет додатка – перекладача жестової мови ConnectPRO – люди з вадами слуху мають можливість онлайн скористатися послугами сурдоперекладача. Якщо виникла потреба у правовій консультації, перекладач озвучує питання операторові контакт-центру системи БПД. Потім мовою жестів перекладає правову консультацію. Цей проект надав можливість людям з вадами слуху отримати оперативно правову інформацію.

https://www.legalaid.gov.ua/

 

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (Поки ніхто не голосував)
Завантаження...

Залишити коментар

Gallery
19 dsc02544 p1000148 100_1565
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930