



«Kyiv Boryspil Express» здійснив свій перший рейс між Київським залізничним вокзалом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль».Залізничне сполучення між столицею та головними повітряними воротами України функціонуватиме в режимі 24/7. На маршруті між Центральним залізничним вокзалом та аеропортом експрес робитиме зупинку на станції Дарниця. Першими оцінити всі переваги нового експресу відправилися очільники держави, серед яких і міністр інфраструктури,представник партії «Народний фронт» Володимир Омелян. «Дешеві авіаперевезення мають бути
підкріплені дешевим та зручним сполученням з аеропортом. І сьогодні для мене велика приємність заявити, що Україна поступово розбудовує інфраструктуру за європейським зразком – більшість великих європейських міст має зручне залізничне сполучення аеропорту із центром міста», – зазначив Володимир Омелян. За його словами, раніше квиток до країн ЄС можна було придбати за 200 гривень. А проїзд до самого аеропорту коштував дорожче квитка на літак. «Від сьогодні: 40 хвилин,80 гривень – і ви дісталися від вокзалу до аеропорту чи навпаки. Ми розвернулися в бік Європи не тільки політично, а й економічно, транспортно та інфраструктурно. І цей рух незворотній», – наголосив Володимир Омелян. На маршруті працюватиме 4 рейкові автобуси виробництва Pesa Bydgoszcz SA. Вони були модернізовані власними силами Укрзалізниці в локомотивному депо «Гречани».