



З 22 червня відвідувачі Хорошівського та Пулинського управлінь Пенсійного фонду зможуть отримувати оперативну інформацію щодо власних нарахувань, страхового стажу, а також різноманітні довідки без тривалої паперової тяганини.
У Хорошеві всі присутні на відкритті оновленої зали сектору обслуговування громадян змогли самостійно перевірити якість пришвидшених процесів у Пенсійному фонді. Серед них був і начальник Головного управління Пенсійного фонду в Житомирській області Іван Заінчковський.
“Відтепер громадянин, написавши заяву, за кілька хвилин може отримати спеціальний код доступу, який дозволяє йому на місці ознайомитися з усіма даними, які роботодавці часто приховують від працівників, занижуючи рівень їхньої реальної зарплати. Це надає можливість контролювати реальний рівень власних пенсійних відрахувань і реагувати на порушення”, – розповідає начальник Хорошівського об’єднаного управління Пенсійного фонду Юрій Нечипоренко.
Самі ж спеціалісти сектору обслуговування громадян мають прямий доступ до центрального сервера Пенсійного фонду України, що дозволяє їм за кілька хвилин надавати відповідь заявникам. Раніше ця процедура часто відбувалася у форматі тривалого паперового листування з розпорядниками інформації по всій Україні.
“У подальшому, до 2018 року, наша структура взагалі планує відійти від паперового обігу документів, що додатково покращить якість надання послуг”, – пояснює завідувач сектору обслуговування громадян Леся Цицюра.
Крім того, за словами “пенсійників”, нові фронт-офіси дозволяють відділити безпосередню роботу з відвідувачами від діяльності фахівців, які ведуть нарахування пенсій, розрахунки стажу тощо. Таким чином, громадяни вже не повинні бігати за різними даними по багатьох кабінетах.
Додатковий прорив у процесі реформування керівники управлінь Пенсійного фонду вбачають у запуску та підключенні до осучасненої “Підсистеми призначення і виплат пенсій”, яка згідно з прогнозами надасть розширені можливості фахівцям та матиме підвищений рівень захисту даних.
http://zhitomir.today/