Вони працюють під стукіт коліс

Своє професійне свято залізничники України відзначають на початку останнього осіннього місяця, а саме 4-го листопада. Відповідний Указ українського Президента № 1140/2002 «Про внесення змін до Указу Президента України від 15-го липня 1993-го року № 257/93-рп», був підписаний 11-го грудня 2002-го року.
Без мережі залізниць, що покрила не тільки територію нашої країни, а й всю землю, неможливе життя сучасного суспільства. Залізниця зв’язує різні держави, дозволяючи швидко і комфортно доставляти пасажирів або вантажі у найвіддаленіші місця. Пересування поїздом відносно безпечне, такий спосіб часто вибирають ті, хто не ризикує скористатися авіатранспортом, набагато більш швидким, але і більш небезпечним для життя.
З нагоди свята ми поспілкувались з начальником залізничної станції Горбаші Ігорем Юрченком. І ось що ми від нього дізнались.
У першу чергу він розповів про членів трудового колективу, а це сьогодні:
Власне начальник станції Ігор Юрченко, чергові по залізниці: Тетяна Рабошук, Ігор Донецький, Олександр Максимчук, він же заступник начальника станції, Тетяна Коцюба і Тетяна Маленовська, яка за сумісництвом керує профспілковим органом. Квитковим касиром працює Ірина Собченко, за порядком та чистотою слідкує станційний робітник Людмила Кондрацька. Колектив злагоджений, дружній та стабільний.
Сфери діяльності залізничників різні – від важкої праці з укладання і ремонту залізничних доріг до обслуговування вагонів і локомотивів.
Різні спеціальності оплачуються по-різному, але, чим вище рівень кваліфікації, а, отже, рівень професійних знань та відповідальності, тим вища оплата праці. Крім гідної матеріальної винагороди, співробітники залізниць заохочуються безкоштовним проїздом, путівками до санаторіїв тощо.
Робота залізничника, як правило, пов’язана зі складними умовами: вона здійснюється в будь-який час доби, при будь-яких погодних і умовах. Тому за станом здоров’я залізничників, регулярно проводять контроль. Праця залізничника в будь-якій сфері надзвичайно відповідальна, адже вона пов’язаний з безпекою великої кількості людей, що вибрали в якості засобу пересування залізничний транспорт. Для того щоб уникнути порушення графіка руху, поломок транспортних засобів або шляхів, не допустити аварій, потрібно бути відповідальним, уважним і пильним. Крім того, спілкування деяких співробітників залізниці з великою кількістю пасажирів вимагає комунікабельності, стресостійкості і доброзичливості, -продовжує розповідати Ігор Іванович.
На протязі більше як 100 років залізничні перевезення здійснює ст. Горбаші. Станція є структурним підрозділом ПАТ «Укрзалізниця» Південно – Західної залізниці та відноситься до Коростенської дирекції залізничних перевезень, колії якої зв’язують з столицею України та мережею шляхів сполучення в державі, а також з Росією та Білорусією. По залізничних артеріях нашої держави ми сполучені з Європейською та азіатською частинами світу.
Станція знаходиться на 62 км ділянки Коростень – Житомир, літопис якої розпочався у 1912 році.
За специфікою роботи залізниця працює цілодобово, тому насамперед важливим є питання утримання колії в технічно-справному стані. Для вирішення цього питання на станції, з моменту її утворення, працює колійна бригада, яка обслуговує також сусідню станцію «Строковіци».
Не можна не сказати за електромеханіків СЦБ завдяки яким також функціонує залізниця, а тому в цій частині слід відзначити роботу Руслана Тищенка, Олега Іванюхи, Василя Войтюка та Руслана Черватюка.
Для обслуговування пасажирів на станції побудовані дві пасажирські платформи, є зал очікування та квиткова каса. У квитковій касі пасажири мають можливість придбати квитки на всі пасажирські поїзди будь-якого направлення. Доречі курсує комфортабельний сучасний регіональний дизель-поїзд Коростень – Вінниця. Дуже зручно та дешево можна доїхати до Вінниці, проїзд коштує в межах 20-25 грн. в залежності від дня. Для порівняння на автобусі проїзд до Вінниці обійдеться не менше 80 грн., а то й у цілих 100.
На станції раніше працювала механізована дистанція навантажувально-розвантажувальних робіт, яка спеціалізувалась по вивантаженню та навантаженню вагонів і надавала послуги багатьом підприємствам, які не мали своїх під’їздних колій.
Сьогодні упало пасажироперевезення, проте за останні три роки зросло вантажоперевезення, що у свою чергу компенсує збитковість перевезення пасажирів залізницею. До 100 вагонів у місць додала нафтобаза, «Черняхівський елеватор» вантажить понад 60 вагонів, останнім часом збільшився вантажообіг лісу.
Працівники українських залізний доріг щодня вкладають свою працю і діляться своєю любов’ю у справі, яка служить на благо всієї української держави.
У професійне свято – День залізничника, ми приєднуємося до привітань на адресу всіх працівників українських національних залізниць і бажаємо їм гарних успіхів, благополуччя і високого професіоналізму, який завжди був притаманний нашим шановним залізничникам!

    

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (1 голосів, середнє: 5,00 з 5)
Завантаження...

Залишити коментар

Gallery
12 25 dsc09698 20111012-dsc_2805-edit
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031