Про нові підходи реформування освіти
Цими днями місто Житомир відвідав заступник міністра освіти і науки України Борис Жебровський, щоб розказати про нові підходи реформування освіти. Заступник міністра зазначив, що зміни стосуються змісту процесу здобуття освіти.
«Концепція профільної школи, яка буде затверджена на колегії Міністерства освіти і науки України 27 серпня, передбачає суттєві зміни у структурі загальної середньої освіти. Так, базова середня освіта закінчуватиметься після 9-го класу, далі – учні матимуть право вибору певного напрямку, що стане заразом і підготовкою їх до здобуття майбутнього фаху. Замість 16-ти навчальних предметів обов’язковими для вивчення будуть 6-8, причому з 36-ти годин на тиждень 18 відводитимуться на вивчення профільних дисциплін. У разі ж, якщо учень не визначився із напрямком або у навчальному закладі виникають труднощі із втілення нових підходів, – є можливість зашили все без змін», – поінформував Борис Жебровський.
Зі слів заступника керівника профільного Міністерства, нова реформа ґрунтуватиметься на трьох компонентах: новий зміст освіти, нові технології та «новий» учитель. Міністерство освіти і науки розробило відповідні програми, за якими передбачено скоротити обсяги навантаження на 30%, здійснити компаративний аналіз із закордонними напрацюваннями, психологічну експертизу навчальної літератури за віком.
«Профільне навчання, як у нашій області, так і загалом у державі, вже запроваджене давно – близько 80 % учнів старших класів навчаються за конкретними напрямками. Однак у новій Концепції Міністерство освіти і науки по суті пропонує не лише скорочення обсягу навантаження, а й забезпечення дітей реальними умовами для ґрунтовного опанування певними дисциплінами. Таким чином, у майбутньому ми матимемо фахівців значно вищої кваліфікації та рівня професійних знань», – зазначив начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Олександр Пастовенський.
Про це Житомир.info повідомили в прес-службі облдержадміністрації.
За даними сайтуЖитомир інфо