Недостатність освітньої субвенції у 13 громадах Житомирщини становить сумарно 45,25 мільйонів гривень
Змінами до формули розподілу освітньої субвенції передбачено: · коефіцієнти для міст, що мають школи на сільській території, та зменшено розрахункову наповнюваність класів у них; · поділ класів на групи при вивченні окремих предметів; · розрахунок коштів для оплати праці працівників інклюзивно-ресурсних центрів; · введено поняття «фінансовий норматив бюджетної забезпеченості»; · збільшено кількість ставок асистентів учителя для забезпечення інклюзивної освіти. Також подано розрахунок субвенції для здобуття загальної середньої освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та закладах вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації. Поряд із тим, не враховано такі пропозиції АМУ: · Не враховано реальний контингент учнів, який має розраховуватись станом на 5 вересня року, що передує плановому (а у постанові – поточному) бюджетному року. Це призведе до значного недофінансування освітньої субвенції, зокрема у містах, де наявний приріст населення. · Не зменшено розрахункову наповнюваність класів для міст обласного значення та обласних центрів. · Не враховано коефіцієнт для міст-обласних центрів, які приєднали сільські населені пункти, що мають заклади загальної середньої освіти. У той же час обсяг освітньої субвенції, затверджений Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» №2629-VIII, засвідчує дефіцит коштів у громадах. Житомирським регіональним відділенням АМУ було проведено опитування серед органів місцевого самоврядування області – членів Асоціації міст України. . Виконавчий директор Житомирського РВ АМУ Тетяна Кухарська поінформувала, що станом на 11 лютого надано 13 відповідей від місцевих рад: недостатність освітньої субвенції у 13 громадах Житомирщини становить сумарно 45,25 млн.грн.