Немає нічого, що не долалось би працею

Ці слова стали основою нашого шкільного життя. Тому у Некрашівському загальноосвітньому закладі І-ІІ ст. приділяється велика увага впровадженню в навчально- виховний процес дослідницько -пошукової діяльності, рушієм якої є цікавість. Саме тому вчителі нашої школи намагаються формувати не лише вузьконавчальні, а й широкі пізнавальні мотиви. В результаті учні переходять від цікавості (ситуативного інтересу) до зацікавленості і займаються дослідницькою роботою не тільки на уроках, але і в позаурочний час.
І все це не дарма. Кожного року ми маємо вагомі здобутки в дослідницькій діяльності на районному і обласному рівнях. Ось і в цьому навчальному році робота учениці 8 класу Маргарити Чайки « Вивчення продуктивності кукурудзи розлусної в умовах Полісся» перемогла в акції « Дослідницькій марафон».
Маргарита ставиться з великою відповідальністю до всього: до навчання, до шкільного життя, до участі в конкурсах різних рівнів. Вона має високі навчальні досягнення, дуже допитлива дівчина, завжди цікавиться чимось новим. Цілеспрямована, наполеглива, товариська, доброзичлива, здібна учениця. Щира та старанна, активна, непосидюча особистість, любить пограти у шахи, футбол, волейбол, настільний теніс, захоплюється активним відпочинком, має бажання до пізнання . Дівчина опрацьовує додаткову науково-популярну літературу , користується Інтернетом, проводить дослідження, спостерігає, описує, вчиться аналізувати , передбачати та робити висновки.
До підготовки конкурсної роботи учениця доклала максимум зусиль, адже переконана, що успіх приходить тільки тоді, коли є прагнення досягти гарних результатів і , звичайно ж, підтримка наставника.
Учитель-наставник приведе дитину до очікуваного результату – розвитку її здібностей і обдарувань, самореалізації і самоздійснення. Під час дослідження він виступає як радник, створюючи атмосферу співробітництва . Таким порадником для Маргарити є її матуся – Валентина Дмитрівна Чайка, вчитель хімії. Вона націлює донечку на відкриття нового, навчає критично мислити, знаходити вихід із нестандартних ситуацій, робити правильний вибір.
Науково-дослідницькі роботи дають юним дослідникам сільської школи широкі можливості спробувати себе у науковому пошуку, побачити результативність власного дослідження, відчути радість від успіху. Юні науковці отримують безцінний досвід самостійного пошуку, досягають великої внутрішньої зрілості, набувають важливих наукових компетенцій, які потім максимально використовують, ставши студентами вищих навчальних закладів.

А.Д.Кравчук вчитель біології

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (Поки ніхто не голосував)
Завантаження...

Залишити коментар

Gallery
34 dsc09628-4 122 dsc_0867
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930