У Черняхові побувала Міністр освіти й науки України Лілія Гриневич
Це було зроблено сьогодні в рамках її робочої поїздки на Житомирщину. Разом із народним депутатом України Павлом Дзюбликом (ініціатором поїздки Міністра до Черняхова), заступником голови облдержадміністрації Ярославом Лагутою, заступником голови облради Наталією Рибак, головою райдержадміністрації Павлом Ігнатенком, головою райради Іваном Бовсунівським та Черняхівським селищним головою Іваном Бабицьким відвідала Черняхівську ЗОШ І-ІІІ ступенів, яку добудували цьогоріч за кошти ДФРР і яка днями відзначила своє 5-річчя в статусі ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Оглянули новозбудований блок школи, нові кабінети.
Міністр говорила про необхідність концентрації ресурсів і висловила припущення, що Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ступенів може стати й базовою.
Лілія Гриневич вела мову про майбутні зміни в системі освіти, про оновлені програми початкової школи, відповіла на питання педагогів.
Сказала, що має надзвичайно приємне враження від педагогічного колективу.
Зазначила, що планується підвищення заробітної плати педагогічних працівників приблизно на 30 %.
а цікаво, діти хочуть вчитися 12 років?
Стосовно інклюзії (прочитала статтю) – я не так отпимістично налаштована і писанина олівцем – це смішно. Якби вони вернули у першому класі рахунок у межах 20( як було, коли мій старший ходив у початкову школу), то це ще було якесь розвантаження, а так рахунок у межах 100 і залишили. Це- швидше, популізм, досвідчені вчителі говорять, що для них нічого не зміниться, а стосовно інклюзії, якщо вони закриють спеціалізовані школи, то ці дітки взагалі будуть вдома сидітb і їх мами теж, бо не зможуть нормально дитину і на півдня залишити.
Зрозумійте мене правильно, я не статтю критикую, а Гриневич із її ідеями
А щодо писання олівцем.Хіба це зручно, дітни на них тиснути будуть, вони ламатимуться і вчитель змушений буде більшу частину уроку точити ці олівці, а малеча нервуватиметься, що вони ламаються.
Та вона хоч уявляє, які проблеми є зі здоров*ям в окремих діток? Та наші школи в соновному по 4-5 поверхів, класи, коридори, двері і вбиральні зовсім не передбачені для таких діток. Як вона планує вирішувати це. І далеко не всі дітки з інвалідністю потягнуть основну програму, вони просто замкнуться у собі. У спецшколах програма для них адаптована, вони хоч щось зможуть вивчити, знаю багато мам, які виховують тяжких діток, не можу на них спокійно дивитися, сльози навертаються. Я вже навчилася з ними спілкуватися, але наше суспільство ще не готове, їм буде важко адаптуватися.
Вони дуже класні – і ці мами, і ці дітки, але розкриваються поки-що тільки серед таких як вони
погоджуюся