У 2018 році до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги надійшло понад 80,3 тис. дзвінків щодо отримання правових консультацій. Це 35 % від загальної кількості дзвінків, яких загалом було понад 361 тисяча
«Понад 7 тис. роз’яснень з правових питань, тобто практично кожне одинадцяте, стосувалося сімейного права. Проблеми домашнього насильства, невиплата аліментів, розподіл майна при розлученні та інші питання є досить актуальними для українців», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.Для отримання більш вузькоспеціалізованої правової допомоги дзвінки, що надходять за безкоштовним телефонним номером 0 800 213 103 від постраждалих від домашнього насильства, перенаправляються до Третього та Четвертого київських місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. З вересня по грудень минулого року до центрів було переадресовано 147 телефонних дзвінків щодо домашнього насильства.