Адміністративне затримання:нюанси,які варто знати
Адміністративне затримання є одним з обмежувальних заходів адміністративного примусу, який застосовується всупереч волі та бажанню порушника і полягає у тимчасовому обмеженні свободи пересування і місцезнаходження.
Адміністративне затримання застосовується з метою:
припинення адміністративних правопорушень, усунення його негативних наслідків, в т.ч. попередження вчинення нових правопорушень;
коли вичерпано інші заходи впливу;
встановлення особи;
складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості складення його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов’язковим;
забезпечення своєчасного і правильного розгляду справ та виконання постанов по справах про адміністративні правопорушення.
Про адміністративне затримання в обов’язковому порядку складається адміністративний протокол, в якому зазначаються:
дата і місце його складання;
посада, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка склала протокол;
відомості про особу затриманого;
час і мотиви затримання.
Під час складання протоколу про адміністративне затримання посадова особа, що здійснює адміністративне затримання, роз’яснює особі, яка вчинила адміністративне правопорушення, її права:
знайомитися з матеріалами справи,
давати пояснення,
подавати докази,
заявляти клопотання,
при розгляді справи користуватися юридичною допомогою,
виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження;
оскаржувати постанову по справі.
Протокол підписується посадовою особою, яка його склала , і затриманою особою . У разі відмови затриманої особи від підпису протоколу в ньому робиться запис про це.
Необхідно звернути увагу, що про місце перебування особи, затриманої за вчинення адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її родичі, а на її прохання − адміністрація за місцем роботи чи навчання.
Хто має право затримувати
На який строк можуть затримати
Що треба знати про особистий огляд і огляд речей
Інформація щодо цього − у лінку: https://bit.ly/35dU2UX