Телефонуйте на «гарячу лінію» Голови Держземагентства Сергія Рудика
Сергій Рудик повідомив, що він особистого відповідатиме за ефективність роботи «гарячої лінії» перед громадянами своїм ім’ям та діловою репутацією. Кожне звернення, яке надходитиме на «Гарячу лінію» буде перебувати на особистому контролі керівника земельного відомства.
Принциповим нововведенням є надання письмових відповідей на телефонні звернення. Досі такий механізм, не працював, всі роз’яснення надавалися виключно телефоном. Протягом 14 днів виконавці мають надати письмову відповідь заявнику та надіслати копію відповіді разом із супровідним листом до Держземагентства.
Фахівцями гарячої лінії в обов’язковому порядку здійснюватиметься зворотній зв’язок із громадянами, і тільки після того, як заявник особисто підтвердить вирішення питання, – звернення буде знято з контролю.
Дзвінки для всіх громадян України безкоштовні.