У Бусилові вчаться вчителі математики
Урок був і залишається основною формою організації навчальної роботи, за допомогою якої здійснюють виховання й розвиток компетентної особистості.
Сьогодні, у процесі бурхливого розвитку освіти, у ході запровадження компетентнісно орієнтованого навчання виникає потреба по-новому подивитися на сучасний урок, на його структуру, форми, технології проведення.
Саме проблемі удосконалення уроку як основної форми організації навчальної діяльності» був присвячений районний семінар-практикум вчителів математики, який відбувся днями на базі Водотиївського навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІ ступенів-ліцей».
Завідувач Брусилівським районним методичним кабінетом Кіщенко Ю.Г. ознайомила вчителів з сучасними вимогами до уроку математики в розрізі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, звернула увагу на те, що кожен вчитель повинен володіти методикою викладання та сучасними педагогічними технологіями і методами навчання математики.
Що таке сучасний урок? Що надає сучасності уроку? Чим сьогоднішній урок відрізняється від учорашнього? На ці питання дала відповідь керівник районного методичного об’єднання вчителів математики Мацкевич С.П., яка підготувала презентацію «Сучасний урок. Який він?»
Всі учасники семінару погодились із тим, що будувати повноцінний сучасний урок означає, насамперед, орієнтуватися на сучасного учня, враховуючи його інтелектуальний рівень. А вчитель повинен постійно працювати над собою, поповнювати свої знання, розширювати кругозір, використовувати у роботі комунікаційно-інформаційні технології.
Справжнім святом для вчителів математики району було відвідування відкритого уроку алгебри в 11 класі на тему «Похідна та її застосування», який провела Бондар Марія Миколаївна. Це був сучасний урок, на якому працювали всі учні в міру своїх можливостей, а вчитель на уроці був справжнім майстром, який вміло використовував сучасні технології навчання.
Математика в школі – це не лише уроки, а і постійна позакласна робота, яка дає можливість зацікавити школярів предметом. Тому заключним акордом семінару-практикуму був позакласний захід «Математична показуха», який підготували вчителі математики Олефір Г.А. та Левченко Т.С. Учні мали можливість ще раз переконатися, що математика дуже цікава наука, знання якої необхідні на кожному кроці.
За матеріалами сайту Брусилівської РДА та райради http://www.brusyliv-rda.gov.ua
о, я дивлюсь у них є проектор на уроці: а багато проекторів є в школах нашого району? багато вчителів тієї ж Черняхівської гімназії чи ЗОШ І-ІІІ ст. одночасно можуть провести урок з використанням мультимедійного контенту?