За сприяння Павла Дзюблика у Рижанах відкрили міст-довгобуд

Будівництво мосту у селі Рижани Хорошівського району Житомирської області нарешті завершено. Так ще у 2009 році було прийнято рішення про виведення даного об’єкту з експлуатації. Відтоді село було ніби поділено на 2 частини і люди були змушені проїжджати об’їзним шляхом, роблячи гак приблизно на 14 км.

Розуміючи важливість мостової споруди як для автомобілістів, так і для пішоходів, майбутній депутат Верховної Ради України фракції «Народний фронт» Павло Дзюблик окреслив її будівництво як один із пріоритетних напрямків у своїй передвиборчій програмі. Сказано-зроблено! Десятки звернень та запитів, підготовка документів, безпосередня співпраця з Міністерством інфраструктури і 23 жовтня, відомий міст-довгобуд таки відкрито.

«У 2014 році, під час виборчої кампанії, я пообіцяв людям, що будівництво мосту буде завершено. Починаючи з 2015 року ми проробили величезну роботу для відкриття цього мосту. Так даний об’єкт було включено до кредитної постанови, згідно якої з державного бюджету було передбачено на ремонт та будівництво даного об’єкту більш 7 млн грн. Далі, область виділила співфінансування і будівельні роботи розпочалися. На сьогодні, слава Богу, процес завершено», – депутат Верховної Ради України Павло Дзюблик

На запрошення народного депутата Павла Дзюблика, участь у відкритті мосту взяв Міністр інфраструктури України, представник  партії «Народний фронт» Володимир Омелян.

«Цей міст – це добра ознака того, що ми робимо те, що обіцяємо. У минулому році ми пообіцяли, що у цьому році буде програма відновлення мостів і ось один із них. Ми ремонтуємо не ті об’єкти, які по кілька років не ремонтувалися, а ті, які не ремонтувалися десятиліттями», – підкреслив Володимир Омелян.

Також Володимир Омелян зазначив, що Міністерством інфраструктури проводиться велика робота та запроваджуються нові механізми, аби будівництво та ремонт як мостів, так і доріг, відбувався на якісно новому рівні.

«З наступного року вступає у силу Дорожній фонд. Так ми нарешті матимемо чіткий бюджет на весь поточний рік і будемо розуміти, які кошти надходять на ремонт, будівництво нових автошляхів на подальші роки. Це величезний крок вперед, це абсолютно новий механізм, який має використовуватись на благо платників податків, бізнесу та простих громадян. Ми також передбачили, що з 1 січня 2018 року, на обласний рівень передаємо 120 тис км доріг, з відповідним фінансування з Дорожнього фонду. 5% з даного фонду підуть на заходи з безпеку руху, щоб ми не втрачали наших українців в ДТП, не було каліцтв та втрат для економіки України. Тому, плани є і ми готує їх реалізацію. Я переконаний, що через 4-5 років, жодної різниці між Україною та Польщею або Угорщино, у контексті якості шляхів, залізниць та авіасполучення – не буде», – наголосив Володимир Омелян.

У свою чергу Павло Дзюблик додав, що закінчення будівництва Рижанського мосту – це лише одна із сходинок до реалізації усіх задуманих планів по ремонту дорожньої інфраструктури Житомирщини.

«Окрім цього мосту у нас є величезна кількість автомобільних шляхів та мостів, які потребують ремонту. На мою думку, нам першочергово потрібно зробити дорогу М-21, яка з’єднує обласний центр з Республікою Білорусь. Окрім цього, потребує ремонту й величезна кількість доріг, які з’єднують районні центри з Житомиром. Тому, я сподіваюсь, що наступний рік ми зможемо назвати роком доріг у Житомирській області», – резюмував нардеп.

http://zhitomir.life/

 

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (1 голосів, середнє: 5,00 з 5)
Завантаження...

Залишити коментар

Gallery
3 32 img_6080 dsc_0867
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930