



На офіційному сайті Житомирської облдержадміністрації розповідається, що протягом I півріччя 2011 року на її адресу, адреси райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення надійшло і було опрацьовано 26999 звернень громадян, що на 8,7% менше, ніж у 1 півріччі 2010 року. Це свідчить (як вважають обласні чиновники) про певне покращення діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (менше звернень – менше проблем у населення).
53,7% від загальної кількості склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян: ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги.
За даними надходження звернень громадян з районів і міст за I півріччя 2011 року визначено рейтингову оцінку роботи. Кращі показники мають Попільнянський, Чуднівський, Любарський райони та м. Малин. Черняхівський, Радомишльський, Ємільчинський та Червоноармійський райони – найгірші.