



Голова парламентського Комітету з питань економічної політики, представник «Народного фронту» Андрій Іванчук наголошує, що закон про концесії дасть поштовх для розвитку об’єктів інфраструктури в Україні, а реформування застарілого концесійного законодавства важливе для залучення приватних інвестицій у державний сектор та розвитку економіки. Він зазначив, що фінансування і управління об’єктами державної власності приватними інвесторами на умовах державно-приватного партнерства є поширеною практикою у провідних економічно розвинених країнах світу.
«У ЄС було підписано угод державно-приватного партнерства на суму 12 млрд євро у 2016 році. Також у країнах ЄС на умовах концесії було побудовано та експлуатується понад 50 тис. км доріг. Запровадження дієвого механізму концесії в Україні дозволить підвищити ефективність та прибутковість вітчизняних державних та комунальних підприємств», – наголосив голова профільного комітету.
«Головною перевагою концесійного методу управління є те, що об’єкти державної власності отримують необхідні для розвитку кошти і капітал із зовнішніх джерел, і при цьому залишаються в державній власності. Державно-приватне партнерство ніколи ефективно не запрацює без цього закону», – додав Андрій Іванчук.