



З 1 листопада 2017 року закладено нитку графіка поїзда №1319/1320 по транзитному маршруту через Україну в рам- ках Нового Шовкового шляху. За словами Міністра інфраструктури, представника партії «Народний фронт» Володимира Омеляна, потяги складатимуться з 57 платформ під універсальні контейнери. Китайська сторона узгодила нитку графіка поїзда, який буде проходити через територію України (Чоп, Мостиська) з Чженчжоу в напрямку Словаччини, Польщі та Угорщини. Мінінфраструктури активно працює із Держрезервом України з метою наповнення поїздів вантажами, а також посилюють координацію з метою налагодження експорту українських товарів до Китаю. Міністр підкреслив, що це по- чаток великого процесу з повернення України до ліги світових держав-транзитерів:
«Зниження портових тарифів і зборів, розширення прямого сполучення з країнами ЄС, модернізація інфраструктури із подальшою інтеграцію української транспортної системи до європейських і транс‘європейських транспортних коридорів – комплекс заходів, який поверне Україну до ліги світових держав-транзитерів».