Куди скажитися замість книги скарг?

Споживачі вже не зможуть залишати відгуки у  Книзі відгуків та пропозицій у закладах роздрібної і гуртової торгівлі та ресторанного господарства – обов’язковість ведення цих книг офіційно скасована.

 Хто і чому скасував

Раніше вимога вести Книгу відгуків та пропозицій була встановлена на законодавчому рівні: Порядком провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833.
Так, Книга відгуків та пропозицій мала бути у всіх місцях, де продавали товари гуртом чи вроздріб, ресторанах та знаходилась в кутку споживача на видному місці. Споживачі мали можливість залишати в ній свої зауваження, відгуки, а керівництво закладу протягом 7 днів з дати запису у Книзі повинно було повідомити споживачу, яку роботу проведено у зв’язку з його зверненням.
Якщо керівництво закладу не реагувало на звернення, споживач міг звернутися до контролюючого органу (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів). У зв’язку з таким зверненням контролюючий орган проводив перевірку, за результатами якої, у тому числі мав право притягнути суб’єкта господарювання до адміністративної відповідальності.
Однак на сьогодні з розвитком цифрових технологій з’явилися зручніші та ефективніші способи залишити скаргу або відгук. І форма захисту прав споживачів у вигляді паперової Книги відгуків та пропозицій втратила свою ефективність
Тож ? постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 168 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» обов’язкове ведення Книги відгуків та пропозицій скасоване
А нещодавно, 2 жовтня 2020 року, втратила чинність і Інструкція про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, затверджена наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 24 червня 1996 № 349
? Куди тепер скаржитися
Телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг. Залишати відгуки на офіційному вебсайті, сторінках в соціальних мережах чи в профілі в Картах Google торговельного закладу чи закладу надання послуг або на спеціалізованих незалежних вебсайтах з відгуками (форумах).
Також споживач має право звернутися для захисту своїх прав до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і її територіальних органів як у паперовому, так і електронному вигляді ➡️ https://dpss.gov.ua
? Якщо вам потрібна допомога у захисті порушених прав споживача, звертайтеся до фахівців системи надання безоплатної правової допомоги у зручний для вас спосіб:
1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (Поки ніхто не голосував)
Завантаження...

Залишити коментар

Gallery
dsc083613 10 26 dsc02544
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728