Погода в Черняхові
Курс валют
Хмаринка тегів

Директор Черняхівської школи Галина Шлапак: «Ми не прагнемо бути кращими за інших, ми прагнемо завтра стати кращими за нас сьогоднішніх»

Директору Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за три з лишком роки вдалося вивести навчальний заклад на високий рівень у рейтингу шкіл  Житомирщини. Галина Шлапак погодилася поділитися секретами  успіхів.W1Ig7EAPZDg

  • Ви працюєте на посаді директора з серпня 2011 року. Рішення стати директором саме цієї школи прийшло неочікувано чи було обдуманим?
  • Рішення було виважене і добре обдумане. На час призначення директором вже мала великий досвід педагогічної і управлінської діяльності, а ще була мрія створити в рідному селищі гарну авторську школу, в якій було б престижно навчатися й працювати.
  • У директора завжди багато справ. Звідки Ви черпаєте натхнення і сили?
  • У наших учнях, особливо молодших школярах, їхніх допитливих очах, щирих і відкритих посмішках, їхній вірі, що ми, дорослі, зробимо все, щоб вони були в майбутньому успішними особистостями.
  • 9EK68dQIe-I
  • Як Вам вдається розподілити час так, щоб його на все вистачало?
  • Вважаю, що саме час – головний життєвий ресурс кожного із нас. А з роками ціна цього ресурсу в рази зростає. Тому активно займаюсь самоменеджментом. Намагаюсь досягати намічених цілей найкоротшим шляхом. Чітко планую кожну годину робочого дня. Не можна керувати іншими, якщо не вмієш керувати собою. Але, на жаль, і я брак часу часто відчуваю, особливо не вистачає його для живого спілкування з учнями школи.
  • Ви багато досягли: є вчителем вищої кваліфікаційної категорії, нагороджені нагрудними знаками МОН України («Відмінник освіти України», «Василь Сухомлинський», «Софія Русова»). Стали лауреатом обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель-2014» у номінації «Директор року». Ваші ТОП-5 сходинок до успіху?
  • Професіоналізм. Постійна робота із самовдосконалення. Віра у власні сили і можливості. Вміння гідно сприймати власні поразки. Вміння працювати в команді.
  • За багатьма показниками Ваша школа займає лідируючі позиції. Як Ви цьому сприяєте? І як цього прагнете?
  • Кожного дня ми самовдосконалюємося, намагаємося не стояти на місці у своєму розвитку. Дещо нам уже вдається краще, до чогось ще слід іти певний час. Але наша хода впевнена і рішуча. Ми не прагнемо бути кращими за інших, ми прагнемо завтра стати кращими за нас сьогоднішніх.
  • Відомо, що кадри вирішують все. Якими критеріями Ви керуєтесь, підбираючи вчителів у колектив?
  • Професіоналізм і результативність роботи. Порядність у всьому. Любов до школи, до дітей і, звичайно, бажання розвиватися і відповідати вимогам сучасності, яка постійно змінюється.
  • Інноваційними підходами до навчання у Вашій школі є індивідуальний підхід до кожної дитини, виявлення у неї талантів, забезпечення самовизначення і самореалізації. Який він, на Вашу думку, «ідеальний» учень?
  • Вмотивований на здобуття якісних знань, допитливий, вміє висловити свою думку, відстояти власну позицію, любить свою школу і пишається, що вчиться саме в ній.
  • На сайті Вашого навчального закладу висвітлено Концепцію розвитку школи. Що із запланованого вдалося вже реалізувати? І над чим є ще попрацювати?
  • Наша школа сьогодні – це якісний навчально-виховний процес; змістовний виховний простір; комфортне оточення для дитини; високий рівень педагогічної майстерності вчителів.

jt7YFoJlpXQ

Учні школи конкурентоспроможні. Впевнено заявляють про себе. У школі зреалізовано багато авторських проектів, найяскравіші з яких: «Світлини, обпалені війною», «Нарцис», «Ромашка», «Випускник», «Музей школи – духовна скарбниця її традицій», «Родина», «Герої не вмирають».       

…Але, нажаль, не вирішена основна проблема – завершення будівництва нового приміщення школи. Більша частина учнів школи навчається в старому приміщенні, в класах, які не відповідають сучасним санітарно-гігієнічним вимогам, що негативно впливає, в першу чергу, на здоров’я дітей, – ускладнює організацію навчально-виховного процесу в школі в цілому.

  • Упродовж функціонування школи в статусі Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спільними зусиллями введено в експлуатацію блок «А». Проте, як зазначалось Вами у одному з інтерв’ю ЖОДТРК, нині залишається проблема з фінансуванням інших невідкритих блоків школи. Після виходу інтерв’ю ситуація якось змінилась? Хтось зацікавився проектом поліпшення умов і будівництва, аби навчальний заклад функціонував у повному обсязі?
  • На жаль, сьогодні ситуація не змінилась. Але до вирішення проблеми долучився народний депутат України Павло Дзюблик, оскільки серйозні капіталовкладення мають бути з державного бюджету. Виготовлена проектно-кошторисна документація, проведені всі необхідні експертизи, затрачені значні бюджетні кошти на їх оплату. Руйнується недобудоване приміщення…Надіюсь, що інтерв’ю вкотре приверне увагу до проблем школи.
  • dFXw83HBK0M

«Якщо не школа, то тільки вирощування квітів», – поділилася думками Галина Шлапак.  Вона знайшла себе у роботі. Радіє успіхам кожної дитини і переймається її проблемами. Тендітна жінка, а скільки терпіння, жаги до вдосконалення, скільки рішучості. Зізналась: «Не виділять коштів, – зроблю пікет перед стінами адміністрації, – хай перший і останній у своїй освітній діяльності і на посаді директора. Школа для мене – і робота, і покликання, і сенс життя!». 

Розмову вела Тетяна Супруненко

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (12 голосів, середнє: 4,50 з 5)
Loading...

Залишити коментар

Випадкове фото
34 dsc02544 100_1023 100_1565
Архів новин
Серпень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лип    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Курс валют