Дитячий садок – неповторна і самобутня країна малечі

Дитячий садок – це невтомна і самобутня країна малечі. Це той світ у якому дитина живе в найважливіший період свого розвитку.Це особливий світ любові і добра зі своїми радощами і прикрощами, в якому переживаннями і досягненнями дитина пізнає навколишній світ та опановує своє місце в ньому.
Дошкільний навчальний заклад відкрив свої двері для наймолодших жителів села Горбулів у 2006 році. Гарне зовні, затишне всередині приміщення ніби випромінює тепло і гостинність.
Коли переступаєш поріг нашого садочка, відчуваєш себе вдома. «Країна добра і радості». Ця назва говорить сама за себе. Гарне подвір’я, багато квітів, чудовий дитячий майданчик. Щоранку 12 вихованців заповнюють веселим гомоном весь дитячий садок, де на них чекають їх вірні старші друзі, що добре продумали, як заповнити день своїх підопічних цікавими й корисними справами.
Очолює колектив Горбулівського дошкільного навчального закладу Ковальова Світлана Марківна.
Кожна група в дошкільному закладі – це комфорт і затишок, неповторний куточок іграшок і природи, чарівний світ книги і навчальної бази, де малюки можуть вибирати собі заняття до вподоби. А як приємно пройтись по території в будь-яку пору року! З приходом весни душу і серце переповнюють голоси птахів, які охоче повертаються з теплих країв. Літо – це квіткова веселка, осінь – це один крок у майбутнє, бо першого вересня знову нові зустрічі. Зима – це сніжне королівство.
Тож створення психологічного комфорту для дітей, оптимальних умов для повноцінного розвитку їх особистостей, творчого мислення, фантазії, уяви, пізнавальних здібностей стало постійною турботою колективу. Колектив дитячого садка працює над створенням такого навчального середовища, завдяки якому дитина вільно розвивалася б відповідно до своїх здібностей, вибору, бажань. Дитячий садок для наших дітей – це рідний дім. Тут їх люблять, плекають, навчають і виховують так, щоб діти любили свій садок, своє місто, свою Україну.
У зв’язку з реалізацією завдань художньо-естетичного напряму впроваджуємо в навчально-виховний процес естетизацію змісту навчально-виховного процесу в цілому, який включає ігрову діяльність, самостійну художню діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, концерти, розваги, хвилинки милування природою, гурткову роботу.
Через особистісно орієнтований підхід за допомогою художньо-театралізованої діяльності виховуємо у дітей естетичні почуття, художні смаки, інтерес до мистецтва, формуємо особистість, яка потрібна сьогодні: незалежна, вільна, думаюча, ерудована, добра і щира.
Життя у дошкільному закладі насичене і бурхливе. Традиційними стали свята і театралізовані вистави. Кожного дня діти потрапляють у казку, тому що казка розкриває безмежний світ творчої дитячої уяви.
Наш колектив постійно виявляє турботу про кожну дитину, створює почуття захищеності, спокою і довіри. Допомагає малюкам справитися з навантаженнями. Одним із головних завдань дошкільного закладу є питання підготовки дитини до школи. Дане питання перебуває під постійною увагою та контролем педагогів дошкільного закладу, які спрямовують всі сили для здійснення системного підходу до формування цілісної дитячої особистості: фізичного, розумового, естетичного, морального, трудового виховання. Цьому підпорядковується весь процес навчально-виховної роботи.
Великий дар природи – продовжити себе і повторити у своїх дітях. І не знайдеться, мабуть, на землі жодного батька, який би не хотів бачити свою дитину розумною, добре вихованою, яка б гідно успадкувала кращі риси батька й матері. Мати й батько, це ті два крила, які підтримують дитину, готують маленьке пташеня до самостійного життя. Немає теплішого вогнища за родинне. Батьки і діти – найрідніші між собою люди, з’єднані в сім’ю Божею волею. Дружні, спокійні, врівноважені стосунки між батьками і дітьми – це запорука здорового морального клімату в суспільстві. Не може людина творчо працювати, навчатися, якщо її щось пригнічує, тривожить, якщо не все гаразд у сімейних стосунках.
Я вважаю, що найголовнішим у сімейному вихованні мусить бути взаємоповага між старшим та молодшим поколінням, уміння зрозуміти, вислухати одне одного, підтримати, пожаліти. Любов — ось те почуття, яке робить сім’ю міцною, нездоланною у будь-яких життєвих випробуваннях.
Тільки родина — опора в житті кожної людини. І те, якою буде погода в домі, яким теплим та ясним буде родинне вогнище, залежить і від батьків, і від дітей.
Не менш важливим чинником, що впливає на розвиток і виховання дитини є дитячий садок. Від гармонії взаємин батьків і вихователів, від вироблення єдиної стратегії виховання дитини залежить, якою бути Людині в майбутньому, її розум, душа, поведінка.
Родина і дошкільний навчальний заклад – два суспільних інститути, які закладають фундамент майбутнього. У них одна мета: виховати здорову, соціально адаптовану, всебічно розвинену людину з високим інтелектуальним, творчим та духовним потенціалом.
Непорозуміння між сім’єю і дитячим навчальним закладом тягарем лягає на плечі дитини. Як змінити такий стан речей? Як зацікавити батьків роботою ДНЗ, допомогти зрозуміти важливість єдиних вимог сім’ї і дитячого садка?
Відомо, що багато, хто з батьків цікавиться лише тим, як дитина їсть у дитячому закладі і чи добре її одягли, вважаючи, що дитячий садок – місце , де лише доглядають дітей, доки їх батьки знаходяться на роботі.
Тому постає завдання зближення з батьками, пошуку шляхів взаєморозуміння, ознайомлення батьків з організацією педагогічної роботи з дітьми, а головне – ознайомлення з виховною метою, традиціями групи і дитячого садка.
Співдружність з сім’єю – одне з першочергових завдань у нашому дошкільному закладі. Сучасне життя спонукає до урізноманітнення та обновлення форм спільної роботи з батьками. Використання різних форм і методів, залучення батьків до співпраці, творчість педагогів, дипломатичність – запорука успішної взаємодії ДНЗ і родини. Здійснення цієї роботи, досягнення в ній справжнього успіху можливі лише при індивідуальному підході до кожної сім’ї. Тільки тоді батьки йтимуть до дитячого садка зі своїми радощами і сумнівами, стають єдиним колективом, завжди допоможуть і підтримають педагога.
В нашому дошкільному закладі ми використовуємо такі форми роботи з батьками:
1) індивідуальні (анкетування, попередні візити батьків з дітьми, співбесіди, консультації, телефонний зв’язок, відвідування вихованців удома).
2) наочно-письмові (батьківські куточки, тематичні стенди, виставки, родинні газети, скринька ідей та пропозицій).
3) групові (консультації, збори, практикуми, школа молодих батьків, зустрічі з цікавими людьми).
4) колективні (батьківські конференції, зустрічі за круглим столом, засідання батьківського комітету, дні відкритих дверей, перегляд ранків, спортивних загань).
Велику допомогу нашому дитячому садочку надають батьки. Ковтонюк Іван, Титаренко Олександр, Павлюк Дмитро, Барчиківська Наталія. Вони беруть активну участь у зміцненні матеріально-технічної бази: облаштуванні дитячих гральних майданчиків, ремонті групових кімнат, санвузлів; навчально-методичної бази: придбанні іграшок, роздаткового, методичного матеріалу. Наші креативні батьки є частими гостями всіх свят, розваг, спортивних змагань.
Працівники нашого дошкільного закладу створюють необхідні умови для фізкультурно-оздоровчої роботи. Практикуються оздоровчі заходи: гімнастика, вправи на дихання, вправи на попередження та профілактику порушень постави, плоскостопості, елементи психологічного розвантаження.
Приділяється належна увага розвитку рухових якостей, формування умінь і навичок у виконанні рухів, забезпечується унормоване фізичне навантаження на кожну дитину.
Організовуються піші переходи, екскурсії-подорожі, туристичні походи за межі дитячого садка. З раннього дитинства у дітей формується валеологічний світогляд, мотивація ведення здорового способу життя.
Ми всі – дорослі і діти – живемо однією дружною родиною, радощі і прикрощі у нас одні. Прагнемо зробити все для того, щоб садок став для наших вихованців рідною домівкою. А за все це ми вдячні Гобулівському сільському голові Радченку Петру Петровичу. Це він спільно з виконкомом сільської ради створює умови для розвитку компетентної особистосі, поліпшення якості освітнього процесу, удосконалення взаємодії з батьками.
Колектив дошкільного закладу, діти та батьки вихованців щиро дякують Петру Петровичу за його активну життєву позицію, мудрість, цілеспрямованість в розвитку дошкільної освіти на селі.

    

Ковальова С.М., завідувачка Горбулівським ДНЗ

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (Поки ніхто не голосував)
Завантаження...

Залишити коментар

Gallery
3 122 100_1508 dsc_0877
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930