



Як обміняти товар неналежної якості більшість покупців знають та аби уникнути конфліктних ситуацій продавці й самі зацікавлені замінити товар з дефектом. Але обміняти можна і якісний товар. Як повернути покупку, якщо ви передумали, чи після придбання товар не влаштовує за кольором, розміром. Фасоном? Детальніше про це, в рамках проекту «Я маю право!», розповіли фахівці Романівського бюро правової допомоги.Обміняти товар належної якості, відповідно до ст. 707 Цивільного кодексу України, є у споживача – покупця непродовольчого товару, у таких випадках: и, покупець має право протягом чотирнадцяти днів не рахуючи дня купівлі непродовольчого товару належної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо.
Проте є ряд умов, дотримання яких забезпечує виконання пред’явленої вимоги про обмін товару, якими є:
У наступному номері ми розповімо, які товари належної якості обміну і поверненню не підлягають.
Виникли питання, за юридичною консультацією звертайтесь до місцевих центрів та бюро правової допомоги. Їх адреси та контакти ви можете знайти на сайті http://zhytomyr.legalaid.gov.ua/ua/ у розділі «Місцеві центри».
Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» – на сайті pravo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103(єдиний контакт-центр надання безоплатної правової допомоги).
За консультаціями, роз’ясненнями з правових питань звертайтеся до Черняхівського бюро правової допомоги за адресою: смт. Черняхів, вул. Шевченка, 4, каб. 4 або тел. 4-82-38, 0634104200.