![4 4](http://chernyakhiv.org.ua/wp-content/gallery/chernyakhiv/thumbs/thumbs_4.jpg)
![dsc083613 dsc083613](http://chernyakhiv.org.ua/wp-content/gallery/landscape/thumbs/thumbs_dsc083613.jpg)
![122 122](http://chernyakhiv.org.ua/wp-content/gallery/portret-zemlyaka/thumbs/thumbs_122.jpg)
![100_1020 100_1020](http://chernyakhiv.org.ua/wp-content/gallery/peyzazhi/thumbs/thumbs_100_1020.jpg)
Міністр інфраструктури, представник партії «Народний фронт» Володимир Омелян здійснив робочу поїздку на За- карпаття. «В першу чергу, ми робимо ставку на аеропорт в місті Ужгород. Залишились деякі формальності на рівні українсько-словацьких відносин. Ми повинні завершити ці процедури в першому півріччі і я сподіваюсь, ми зможемо змонтувати необхідне авіаційне обладнання для повноцінно- го авіасполучення теж в цьому році», – зазначив очільник Мінінфраструктури.
Водночас він визнав, що це летовище має об’єктивні обмеження.
«Тому перспектива нового аеропорту на Закарпатті є більш ніж нагальною», – додав міністр.
У ході поїздки Володимир Омелян відвідав потенційні місця, де може бути розташований новий аеропорт, – Хуст та Мукачеве. Він висловив сподівання, що Уряд і ВР підтримають ініціативу міністерства про виділення до- даткового фінансування на розбудову українських летовищ.
«Ми розраховуємо, що це буде мінімум 4-річна програма в обсязі 10 млрд грн., щоб ми могли кожного року будувати по 5 -6 злітних смуг, а далі – будівництво терміналів, обслуговування пасажирів, запуск роботи аеропорту – вже буде на відповідальності місцевих органів влади і в рамках державно-при- ватного партнерства», – сказав міністр.